Вивчення стратегій електронного маркетингу

Доцент кафедри публічного управління, менеджменту та маркетингу Максим Годящев в січні 2024 року долучився до чергового підвищення кваліфікації, успішно пройшовши курс “Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою”, розроблений Google. Цей курс є частиною професійного сертифікату Google Digital Marketing & E-commerce.

Основні теми курсу включали в себе особливості в розробці цифрових маркетингових стратегій, написання ефективних текстів листів, виконання та оптимізацію кампаній електронної пошти, а також вимірювання та аналіз результатів таких кампаній.

Вивчення стратегій електронного маркетингу

Курс містить поглиблені знання в області аналітики електронної пошти, написання ефективних листів, керування контактами та стратегіями електронного маркетингу.